„Łowicz sos!”: marka Łowicz ruszyła z kolejną rozśpiewaną kampanią

„Łowicz sos!”: marka Łowicz ruszyła z kolejną rozśpiewaną kampanią
Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą ich sosy. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy. „Łowicz sos!”, tym razem został oparty na melodii znanego utworu „What is love” Haddaway’a.
O autorze
0 min czytania 2024-09-10

Marka Łowicz wraca z nową odsłoną swojej kampanii promującej sosy na ciepło, kontynuując strategię zachęcania do jedzenia większej ilości warzyw na co dzień. Najnowsza kampania nosi tytuł „Łowicz sos!” i tym razem opiera się na aranżacji światowego hitu Haddaway’a „What is love”.

– Po sukcesie poprzedniej kampanii zależało nam na stworzeniu czegoś nowego, co jednocześnie będzie spójne z dotychczasową komunikacją. Ważnym elementem tej odsłony było skupienie się na nowym insighcie – jak łatwo i smacznie włączyć warzywa do codziennej diety – mówi Izabela Ciupińska, senior brand manager marki Łowicz.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj