Mall of Tripla to największy obiekt handlowy w Finlandii, zaprojektowany z myślą o kształtowaniu trendów, kultury i rozwoju przestrzeni miejskiej. W promieniu zaledwie 1 km od centrum zlokalizowane są kluczowe miejsca na mapie Helsinek, które przyciągają około 3,6 miliona odwiedzających rocznie: Hartwall Arena, Helsinki Expo and Convention Centrum, Stadion Olimpijski oraz park rozrywki Linnanmäki. Nowo otwarta galeria w jednym miejscu łączy fińskie upodobania i najważniejsze międzynarodowe brandy. Wśród 250 punktów handlowych nie zabrakło także salonów polskich marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, zajmujących łączną powierzchnię 6520 m2.
– Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej – dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Zobacz również
Kompleks Tripla zaprojektowany został nie tylko z myślą o stworzeniu dużego centrum handlowego. Jego integralną częścią jest także hotel, apartamenty mieszkalne, powierzchnie biurowe, strefa gastronomiczna oraz rozrywkowa. Obiekt ma również bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską oraz z lotniskiem, oddalonym od centrum o zaledwie 20 minut. Polski producent odzieży jest jedynym najemcą, który w wyniku udanych negocjacji otworzył w tym miejscu aż 5 salonów.
– Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza, jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek – dodaje Przemysław Lutkiewicz.
Nowoczesne Centrum Mall of Tripla wyznacza również trendy w zakresie ekologicznego projektowania przestrzeni handlowej, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju polskiego producenta. W projekcie uwzględniono przestronne tereny zielone i dodatkowo pokryto nimi 1/3 powierzchni dachów centrum. Ponadto obiekt wyposażony jest w system zbierania wody deszczowej, co oznacza ok. 40% mniejsze zużycie czystej wody niż w porównywalnych obiektach. Sam budynek centrum pełni również funkcję przyjaznego dla środowiska hubu transportu publicznego – mieści się tam aż 3400 miejsc dla rowerów oraz 300 miejsc dla samochodów elektrycznych.
Spotify publikuje wyniki za czwarty kwartał 2024 roku
Po fińskim debiucie salony stacjonarne marek LPP działają już na 25 rynkach. W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 roku spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej, czym umocni swoją pozycję w regionie Europy Południowo-Wschodniej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing