W dniach 23-28 kwietnia br. podczas trzeciego już spotkania partnerów międzynarodowego niezależnego stowarzyszenia Yamondo – the Global Alliance Performance spotkali się w Chinach partnerzy z Polski (Lemon Sky), Czech, Włoch, Francji, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Chin, Turcji i Holandii. Podczas tygodnia prezentacji poruszone zostały kwestie m.in. marketingu w wyszukiwarkach w konkretnych regionach. Duży nacisk położono na analizę rosyjskiej wyszukiwarki Yandex oraz chińskiej Baidu, które wciąż rosną w siłę, pokonując od dawna rosyjski i chiński Google. Podczas dnia otwartego w spotkaniu uczestniczyło ponad 200 osób.
LS Performance część swojej strategii opiera właśnie na współpracy z zagranicznymi partnerami. Oprócz realizacji działań w Google, angażujemy się w partnerstwo z takimi wyszukiwarkami jak Baidu i Yandex.. Międzynarodowe spotkanie w Chinach zaowocowało przede wszystkim bardzo żywą dyskusją na temat potencjału międzynarodowego chińskiej przeglądarki Baidu, która obecnie posiada tam ponad 70% udziału w rynku. – mówi Daniel Świątkowski, Performance Marketing Director w LS Performance.
Zobacz również
Drugie spotkanie Yamondo w Londynie w ostatnim tygodniu maja 2013 r. poświęcone zostało planom marketingowym stowarzyszenia i sposobom wykorzystania potencjału wiedzy międzynarodowych partnerów. W wyniku rozmów stworzono wstępny plan wymiany wiedzy m.in. w postaci badań i publikacji obrazujących rynek reklamy w wyszukiwarkach na rynku amerykańskim, europejskim oraz bliskiego i dalekiego wschodu. W londyńskim spotkaniu wzięli udział marketerzy z Polski, Wielkiej Brytani, Niemiec, Chin, Włoch, Czech i Francji.
Dzięki międzynarodowemu partnerstwu Yamondo LS Performance jest w stanie realizować kampanie na zagranicznych rynkach, co niewątpliwie daje szansę polskim eksporterom i firmom działającym poza Polską.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach