Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) poszerza skalę swoich działań w Europie i otwiera biuro w Salonikach. Sieć w Grecji współpracuje już z ponad 30 twórcami o łącznej liczbie 6 milionów subskrybentów. Wśród twórców znaleźli się jedni z najpopularniejszych youtuberów regionu – PanosDent, Gianuba22 czy Alekkun. Za kwestie operacyjne i międzynarodowy rozwój spółki odpowiedzialna jest Lidija Vukić, która wcześniej uczestniczyła także w rozwoju LTTM-u na rynkach bułgarskim i rumuńskim. Związana od początku istnienia z agencją TalentMedia, aktualnie obejmuje stanowisko managing partner w grupie LTTM.
– Grecja nie jest ogromnym rynkiem (YouTube’a ogląda tu średnio 7,5 milionów użytkowników miesięcznie), ale za to bardzo rozwiniętym pod kątem influencer marketingu. Dlatego po udanej ekspansji w Rumunii i Bułgarii, gdzie zdobyliśmy już pozycję lidera, postanowiliśmy rozszerzyć działalność właśnie o ten rynek. Dzięki temu w oparciu o nasz know-how i doświadczenie możemy nie tylko realizować kampanie dla lokalnych klientów z Grecji, ale i dla obecnych klientów z innych rynków, w tym z Polski, którzy chcą docierać do konsumentów w całym regionie CEE – mówi Lidija Vukić, managing partner grupy LTTM.
Zobacz również
Oprócz lokalnych twórców LTTM na swoim pokładzie ma już także specjalistów, którzy doskonale znają grecki rynek i jego specyfikę. W ofercie dedykowanej greckim twórcom i klientom znajduje się pełen zakres działań grupy: przygotowanie i realizacja strategii influencer marketingowych, budowa kanałów marek na YouTubie i TikToku, tworzenie programów ambasadorskich, czy kampanie wideo marketingowe. Usługi obejmują współpracę z youtuberami, twórcami TikToka, Instagrama, Twitcha i Facebooka.
LTTM planuje powtórzyć w Grecji sukces z bułgarskiego rynku, gdzie odpowiada aktualnie za prawie 40% wszystkich kampanii realizowanych z influencerami i współpracuje z ponad 80% profesjonalnych twórców wideo. Jest też jedyną lokalną siecią zrzeszającą bułgarskich tiktokerów oraz jako jedyna agencja prowadzi na tej platformie kanały marek. W lokalnym portfolio klientów znaleźli się m.in. Avon, Galerie Handlowe Serdika, czy Storytel, dla którego w marcu br. został uruchomiony kanał marki na YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]