Najnowsza akcja marki ma na celu ukazanie lub przypomnienie konsumentom największych wartości, które płyną z przygotowywania posiłków. Po pierwsze – uświadamia, że gotowanie jest łatwiejsze niż może się wydawać. Po drugie – przypomina sedno posiłków i podkreśla, że jedzenie zawsze smakuje lepiej, gdy gotujemy je z bliskimi dla nas osobami. Pielęgnowanie tej wartości jest niezmiernie istotne w sytuacji panującej od dwóch miesięcy społecznej izolacji.
Gotowanie na ekranie smartfonu
Zobacz również
Ogólnoświatowa kwarantanna zmieniła niemal każdą dziedzinę naszego życia. Jedną z najbardziej dotkliwych zmian jest ograniczenie spotkań międzyludzkich. Media społecznościowe stały się w obecnych czasach jeszcze istotniejszym narzędziem w codziennej komunikacji. Najnowsza kampania wykorzystuje narzędzia, jakie dostarcza jedna z najpopularniejszych aplikacji – Instagram. Zaproszeni do projektu influencerzy gotują ulubione dania z użyciem produktów Lubella. Wyjątkowość tej akcji polega na tym, że każdy z nich robi to na żywo na swoim kanale. Jednocześnie przekazują wartości płynące z własnoręcznie przygotowanych posiłków – idealnej formy spędzania wspólnego czasu na odległość.
W kuchni z…
Do niedawna obiad w towarzystwie ulubionego influencera był luksusem do wylicytowania na aukcji charytatywnej lub wyjątkową nagrodą w konkursie dla nielicznych. Dziś – dzięki pracy Lubelli i agencji VMLY&R – influencerzy zapraszają do swoich kuchni rzeszę swoich obserwatorów i inspirują ich swoimi sposobami na wyjątkowe dania. W gronie domowych kucharzy znalazł się m.in. Jakub Urbaniak – bloger, szerzej znany jako Podziarany Tata, który otworzył kulinarny cykl. Kolejni gospodarze i gospodynie transmisji live to m.in. Edyta Pazura, Lara Gessler, Karolina Gilon, Karol Blowek Gązwa, Ania Starmach, Krzysztof Jankes Jankowski, Damian Kordas oraz Agnieszka Ciocia liestyle Wilczewska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
200 tysięcy produktów dla dzieci od Lubelli
Temat najnowszej aktywacji łączy się również z działaniami CSR, które prowadzi marka. Lubella wspiera tych, dla których wspólny posiłek w gronie rodziny to nie element codzienności, a ogromne marzenie. Marka nieustanie monitoruje sytuację w Polsce i stara się pomagać, tym, którzy tej pomocy potrzebują. W Polsce jest bardzo dużo dzieci, które przebywają w różnych placówka opiekuńczo-wychowawczych – domach dziecka, rodzinnych domach dziecka i innych. Takie miejsca potrzebują wsparcia, zwłaszcza podczas tego trudnego czasu. W ramach akcji #LubellaŁączy, firma przekazuje 200 tysięcy produktów dla dzieci z tych placówek. Do potrzebujących trafią makarony, płatki śniadaniowe, mąka i paluszki.
Akcja #LubellaŁączy potrwa do końca maja br.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland.