Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Lubię mieć wybór – Leo Burnett dla Kauflandu

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii „Spotkajmy się przy ladzie” przygotowanej przez agencję Leo Burnett dla marki Kaufland.
O autorze
0 min czytania 2018-04-05

Telewizyjny spot pt. „Wyrzeczenia” akcentuje kolejną z korzyści, która związana jest z obecnością w sklepach Kaufland lady z obsługą oraz szerokim asortymentem wysokiej jakości produktów. Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony kampanii, także i tym razem reklamie telewizyjnej towarzyszy format digital „Lada mi odpowiada”.

Spot emitowany jest w telewizji, radio od 4 kwietnia. Kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi i materiałami POS.