Kampania koncentruje się na tym, jak miejsca mogą wpływać i zmieniać nasze życie. W związku z tym skupia się na trzech niezwykłych miejscach, które nieodwracalnie zmieniły życie trzech osób. Razem z bohaterami kampanii udamy się z powrotem do ich „LifeChangingPlaces”, gdzie podzielą się z nami swoją historią.
W ramach kampanii powstała interaktywna plansza, która pomoże nam zaplanować wymarzone wakacje. Dzięki niej możemy wybrać klimat, okres historyczny, aktywności podczas pobytu oraz ilość zaludnienia docelowego miejsca. Sprawdźcie, co może zaproponować Wam Lufthansa, kliknijcie w przycisk „Discover your Life Changing Place” → tutaj.
Zobacz również
To pierwsza taka kampania Lufthansy, która prezentuje markę inteligentnie łączącą marketing treści i komunikację z klientami.
Zdjęcia kampanii możecie zobaczyć na stronie przewoźnika.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Zastanawialiście się jak wygląda marketing marek w chmurach? Zobaczcie marketing z polotem —> tutaj.