Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42

Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
Luiza Jurgiel-Żyła objęła stanowisko head of public relations w agencji kreatywnej N42. Do jej obowiązków należy zarządzanie zespołem, dbanie o PR agencji i angażowanie pracowników w projekty na rzeczy rozwoju branży PR w Polsce. Na tym stanowisku zastąpiła Monikę Kubacką.
O autorze
1 min czytania 2024-03-19

Luiza Jurgiel-Żyła ma 15-letnie doświadczenie w komunikacji B2B i B2C. Współpracowała z firmami doradczymi w branży nieruchomości komercyjnych, takimi jak Newmark Polska, Cresa Polska i Cushman & Wakefield, oraz zdobywała doświadczenie w agencji FIRST PR, obsługując klientów takich jak Turner Broadcasting System i A+E Networks. Ostatnio odpowiadała za opracowanie strategii marketingowej i PR dla polskiego med-techu, firmy CliniNote, z którą będzie dalej współpracować z ramienia agencji N42.

Nowa szefowa działu PR niemal od początku swojej kariery aktywnie działa na rzecz branży public relations w Polsce. W latach 2019-2023 była prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a w latach 2020-2021 była członkinią Europejskiej Rady w Global Alliance of Public Relations. Jej zaangażowanie zostało uhonorowane nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka oraz Lwem PR przyznawanymi za całokształt i zasługi dla PR w Polsce.

– Luiza przynosi do N42 głęboką wiedzę branżową i bogate doświadczenie. Jesteśmy przekonani, że jej zdolności liderskie i doświadczenie w pracy w różnych branżach będą miały pozytywny wpływ na rozwój zespołu – mówi Joanna Wilczek, CEO agencji N42.

– To stanowisko to doskonała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia zarówno z agencji PR, jak i pracy w korporacjach. Celuję w zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów, dbając jednocześnie o równowagę między pracą a czasem wolnym naszego zespołu, aby zapobiec wypaleniu zawodowemu – mówi Luiza Jurgiel-Żyła.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: L. Jurgiel-Żyła

Słuchaj podcastu NowyMarketing