Klienci chcą realizować kampanie, która będą viralami zbierającymi ogromne zasięgi. Jednak czy istnieje jakiś pewny i sprawdzony sposób na to, aby kampania była skuteczna? Czy do stworzenia takiej kampanii zawsze potrzebne są twarde dane i ich zrozumienie? Czy każda kampania musi być dokładnie „obliczona”, czy jednak da się stworzyć działania oparte na tzw. strategii intuicyjnej?
O tym rozmawiamy ze specjalistami z domu mediowego Media Choice: Łukaszem Matyńskim (co-owner & board) oraz Pawłem Świerczewskim (digital analyst).
Zobacz również
– W większości przypadków tworzenie strategii marketingowej i media planów powinno odbywać się na podstawie danych. Dlaczego? Bo nie powinno nam zależeć na wyważaniu drzwi na nowo. Warto bazować na doświadczeniach, które już udało się zdobyć, a także na danych historycznych mówiących dokładnie o tym, które rodzaje działań są skuteczne – mówi w naszej rozmowie Łukasz Matyński z Media Choice.
Gości naszego podcastu zapytaliśmy również o rozwój analityki na przestrzeni lat i o wpływ sztucznej inteligencji na tę dziedzinę.
➤ Jak firmy podchodziły do analizowania danych i korzystały z narzędzi do tego stworzonych, chociażby 10/15 lat temu, a jak dzisiaj?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
➤ Jakie trendy można dziś zauważyć w obszarze analityki ruchu na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
➤ Czy AI pomaga dzisiaj w interpretowaniu danych ze strony internetowej?
Zachęcamy Was do wysłuchania najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast!
Materiał reklamowy powstał we współpracy Media Choice.