Łukasz Matyński i Paweł Świerczewski (Media Choice): Analityka internetowa nie przechodzi rewolucji, ale cały czas ewoluuje

Łukasz Matyński i Paweł Świerczewski (Media Choice): Analityka internetowa nie przechodzi rewolucji, ale cały czas ewoluuje
Czy istnieje przepis na skuteczną kampanię? Czy nieodłącznym elementem każdej kampanii powinny być twarde dane? Na jakim etapie uwzględnić analitykę w budowaniu strategii marki? Na te i inne pytania dotyczące analityki internetowej odpowiadają Łukasz Matyński i Paweł Świerczewski z Media Choice.
O autorze
1 min czytania 2023-06-27

Klienci chcą realizować kampanie, która będą viralami zbierającymi ogromne zasięgi. Jednak czy istnieje jakiś pewny i sprawdzony  sposób na to, aby kampania była skuteczna? Czy do stworzenia takiej kampanii zawsze potrzebne są twarde dane i ich zrozumienie? Czy każda kampania musi być dokładnie „obliczona”, czy jednak da się stworzyć działania oparte na tzw. strategii intuicyjnej?

O tym rozmawiamy ze specjalistami z domu mediowego Media Choice: Łukaszem Matyńskim (co-owner & board) oraz Pawłem Świerczewskim (digital analyst).

– W większości przypadków tworzenie strategii marketingowej i media planów powinno odbywać się na podstawie danych. Dlaczego? Bo nie powinno nam zależeć na wyważaniu drzwi na nowo. Warto bazować na doświadczeniach, które już udało się zdobyć, a także na danych historycznych mówiących dokładnie o tym, które rodzaje działań są skuteczne – mówi w naszej rozmowie Łukasz Matyński z Media Choice. 

Gości naszego podcastu zapytaliśmy również o rozwój analityki na przestrzeni lat i o wpływ sztucznej inteligencji na tę dziedzinę. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

➤ Jak firmy podchodziły do analizowania danych i korzystały z narzędzi do tego stworzonych, chociażby 10/15  lat temu, a jak dzisiaj? 

➤ Jakie trendy można dziś zauważyć w obszarze analityki ruchu na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

➤ Czy AI pomaga dzisiaj w interpretowaniu danych ze strony internetowej?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zachęcamy Was do wysłuchania najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast!

 

Materiał reklamowy powstał we współpracy Media Choice.