Będzie zajmować się budowaniem i wdrażaniem strategii z zakresu social media marketingu.
Łukasz Piekut od 6 lat koordynuje, wdraża i zarządza działaniami brandów w kanale digital. Posiada duże doświadczenie w marketingu produktów „trudnych”. Pracował z największymi markami alkoholi mocnych. Od sierpnia 2014 roku pełnił funkcję social media managera w BrainJuice Group, gdzie odpowiadał za komunikację m.in: Johnnie Walker, Bushmills, Ronson.
Zobacz również
Łukasz Piekut był również związany z agencją Mediapolis (head of social) oraz Supermedia Interactive (creative manager), gdzie uczestniczył w projektach marek: Orlen, L’Oreal, Piotr i Paweł, Idea Bank, Zamek Królewski czy Electrolux.
Przez 5 lat z powodzeniem prowadził jeden z największych portali kulturalnych Warszawy – www.mowianamiescie.pl.
Digital Marketing Agency THEY.PL pod koniec listopada 2015 roku wyodrębniła w strukturze organizacyjnej dział social media, wprowadzając na rynek markę Lyrebird. Agencja prowadzi działania dla takich marek, jak: Avis, AccorHotels, Air France, Bridgestone, Black Red White, Barlinek, Dekoria.pl, Echo Investment, Mall.pl, Motointegrator, KLM, Tubądzin, Herbalife, RTV Euro AGD, Stokke, Wild Turkey i wielu innych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing