MAB z nową kampanią dla modeli BMW z edycji CityBreak

Bez względu na to, czy wolisz wygodną jazdę po mieście, czy udajesz się w dalekie podróże, BMW ma wszystko czego potrzebuje najbardziej wymagający kierowca. Samochody BMW serii 1 i serii 2 Gran Tourer CityBreak Edition zapewnią radość z jazdy bez względu na to, ile kilometrów pokonujesz.
O autorze
0 min czytania 2016-06-20

Obydwa modele pojawią się w najnowszej kampanii przygotowanej przez agencję MAB.

Zgrabne, miejskie auto BMW serii 1 CityBreak Edition, oraz rodzinne i przestronne BMW serii 2 Gran Tourer, są obecnie dostępne w wyjątkowo korzystnej ofercie BMW Comfort Lease również dla klientów indywidualnych. W przypadku pierwszego modelu klienci zyskują w cenie automatyczną skrzynię biegów, natomiast druga seria to dodatkowy pakiet wybranych korzyści o wartości 20 000 zł.

Wyjątkową ofertę promocyjną edycji CityBreak będzie wspierać ogólnopolska kampania, przygotowana przez agencję MAB. MAB odpowiada za przygotowanie wszystkich materiałów

w ramach kampanii – spotów telewizyjnych (emisja w TVN, TVP i Polsacie), kinowych i radiowych, billboardu sponsorskiego, materiałów prasowych i internetowych oraz komunikację dealerską. Efekty kampanii będzie można oglądać do końca czerwca br. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się