Obydwa modele pojawią się w najnowszej kampanii przygotowanej przez agencję MAB.
Zgrabne, miejskie auto BMW serii 1 CityBreak Edition, oraz rodzinne i przestronne BMW serii 2 Gran Tourer, są obecnie dostępne w wyjątkowo korzystnej ofercie BMW Comfort Lease również dla klientów indywidualnych. W przypadku pierwszego modelu klienci zyskują w cenie automatyczną skrzynię biegów, natomiast druga seria to dodatkowy pakiet wybranych korzyści o wartości 20 000 zł.
Zobacz również
Wyjątkową ofertę promocyjną edycji CityBreak będzie wspierać ogólnopolska kampania, przygotowana przez agencję MAB. MAB odpowiada za przygotowanie wszystkich materiałów
w ramach kampanii – spotów telewizyjnych (emisja w TVN, TVP i Polsacie), kinowych i radiowych, billboardu sponsorskiego, materiałów prasowych i internetowych oraz komunikację dealerską. Efekty kampanii będzie można oglądać do końca czerwca br. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing