Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w strukturach McCann Worldgrup, gdzie był Community Managerem w MRM/Momentum Worldwide. Prowadził dział social media, tworzył strategię i odpowiadał za komunikację takich brandów jak: Maybelline New York, MasterCard, Scrabble, Cappy czy Alpro.
Maciej Dutkowski swoją przygodę z social media zaczynał w łódzkiej agencji ATOM Media Interaktywne, w której był m.in. szefem działu ePR/social media.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W agencji Socializer będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii dla nowych oraz aktualnych Klientów.