Marasek, który rozpoczął swoją karierę reklamową przed wielu laty od kultowej kampanii „Łódka Bols” przez ponad dekadę zarządzał działem kreacji jednej z największych lokalnych grup reklamowych. Do jego niewątpliwych sukcesów należą świetnie rozpoznawalne i nagradzane kampanie dla m.in. ZELMERA (Dobrze wiemy co tak naprawdę robicie z naszymi produktami), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego (Teraz to mi to Lotto), Castoramy (Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu) z niezapomnianymi monologami Rafała Rutkowskiego, czy Fortuny (Najlepsze owoce w roli soku).
Przez ostatnie kilkanaście miesięcy Marasek wspólnie z Przemkiem Bogdanowiczem rozwijał własną działalność reklamową.
Zobacz również
– Maciej idealnie pasuje do zadań, które sobie wyznaczyliśmy na najbliższe lata – mówi Olga Sobieraj CEO Grupy Ogilvy & Mather – Jest niewątpliwie utalentowanym kreatywnym i, co było dla nas kluczowe, potrafi budować zespół i dbać o twórczą atmosferę. Ma wszechstronne doświadczenie, rozumie biznes i ma ogromne ambicje jeśli chodzi o jakość produktu kreatywnego. Poza tym wyznaje tę samą filozofię co my, że świetne pomysły kreatywne są kluczem do dobrej komunikacji.
Maciej Marasek jest absolwentem wydziału Filozofii UKSW w Warszawie i poza reklamą interesuje się czynnie reżyserią filmową i produkcją muzyczną. Dumny tata 2,5-letniej Niny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]