TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Maciej Orłoś i Stachursky zachęcają do słuchania playlisty „Dobre, bo po polsku 90’s”

Maciej Orłoś i Stachursky zachęcają do słuchania playlisty „Dobre, bo po polsku 90’s”
Czy do „Teleexpressu” powrócił Maciej Orłoś? Tak by się mogło wydawać po obejrzeniu stylizowanego na lata 90. materiału. W rzeczywistości jest to pierwszy odcinek nowego programu „PKS-PRESS", który powstał z udziałem uDiscoverMusic Polska.
O autorze
1 min czytania 2021-05-31

„PKS-PRESS” to nowy program satyryczny na platformie YouTube, który estetycznie nawiązuje do tego, co mogliśmy zobaczyć w telewizji w latach 90. ubiegłego wieku. Sentymentalny jest również powrót najbardziej znanego prowadzącego „Teleexpressu”, czyli Macieja Orłosia, który po latach znów sprawdza się w tym formacie. W opisie programu czytamy: „Maciej Orłoś nie owija w bawełnę. Legenda TV powraca na wizję jako prezenter programu PKS-PRESS, w którym bez cenzury mówi tylko prawdę”.

Na pasku programu pojawiają się takie informacje jak ostrzeżenie przed „huraganem Grażyna”, a na ekranie pojawia się specjalnie przygotowany materiał (lektorem jest Maciej Gudowski) na temat nowej inicjatywy gwiazdy muzyki tanecznej – Stachursky’ego. Okazuje się, że artysta nadal rozwija swoją karierę i tym razem zorganizował mobilną „wiksę” – na platformie krążącej wokół Placu Zbawiciela w Warszawie zaśpiewał kilka piosenek ze swojego repertuaru.

Muzyk przekonuje, że każdy z nas marzy o „grubej imprezce” po roku w zamknięciu. Stachursky postanowił, że wesprze warszawiaków i zorganizuje im dobrą zabawę. „Właśnie to zamierzam dać mieszkańcom stolicy całkowicie na legalu. Postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i zrobić coś pozytywnego, co umiem zrobić najlepiej – rozkręcić grubą wiksę. – czytamy w komunikacie prasowym uDiscoverMusic Polska. 

Program traktuje o ponownym zainteresowaniu latami 90. Twórcy przygotowali na tę okoliczność specjalną playlistę, „Dobre, bo po polsku 90’s”, którą można znaleźć na platformie streamingowej Spotify: uDiscoverPL.lnk.to/dobrebopopolsku90s/spotify

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podaje YouTube, materiał został zrealizowany wspólnie z uDiscoverMusic Polska, portalem publikującym informacje o muzyce oraz wydarzeniach kulturalnych. Opis odcinka sugeruje, że nie jest to ostatnia odsłona „PKS-PRESS” i możemy się spodziewać kolejnych odsłon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing