Maciej Pietrzak jest związany z branżą digital od 12 lat. Karierę rozpoczynał w ARBOinteractive Polska jako Online Traffic, gdzie pracował w latach 2008-2012. Przez 12 lat w branży digital realizował się zarówno po stronie technologicznej (odpowiadając za emisję i optymalizację reklam), jak i sprzedażowej.
Przed długi czas był związany z obszarem reklamy mobilnej, m.in. pracując w agencji Goldbach Interactive na stanowisku brand manager mobile; współtworzył również agencję marketingu mobilnego Mobile Rockets (część KnowledgeHub). Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, jako global sales director. Prowadził również własną działalność jako konsultant w zakresie digital marketingu oraz webmasteringu.
Zobacz również
W Meetrics, na stanowisku technical account manager, będzie odpowiedzialny za technologiczną obsługę klienta, w tym m.in. zarządzanie kontami klientów i konfigurację kampanii do pomiaru online, oraz monitoring i analizę trwających kampanii. Jego zadaniem jest również wspieranie zespołu sprzedaży w budowaniu relacji z klientami. Zajmie się także kontrolą jakości i doskonaleniem procesów oraz oceną wyników pomiarów.
– Maciej Pietrzak jest specjalistą z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie sprzedaży, jak i po stronie trafficowej obsługi kampanii. Jego szeroka wiedza i wysokie umiejętności pozwolą nam jeszcze lepiej współpracować z klientami w zakresie pomiaru Viewability i innych wskaźników kluczowych z punktu widzenia marketerów dla rozpatrywania efektywności kampanii digital – mówi Hubert Świtalski, country manager w Meetrics.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach