„Made of metal”: heavy metalowi zwycięzcy Eurowizji – Lordi, wydają utwór inspirowany smartfonem

„Made of metal”: heavy metalowi zwycięzcy Eurowizji – Lordi, wydają utwór inspirowany smartfonem
Fiński zespół heavy metalowy, zwycięzca Eurowizji – Lordi – połączył siły z marką OnePlus i wydał swój nowy singiel pt. „Made of Metal”. Utwór powstał z okazji niedawnej premiery urządzenia, zainspirowany pierwszą w erze 5G metalową konstrukcją smartfona OnePlus Nord 4.
O autorze
1 min czytania 2024-08-06

Debiutujący w serwisach streamingowych utwór „Made of Metal” łączy dwóch tytanów swoich branż. Znany ze swoich niesamowitych kostiumów, najbardziej kultowego zwycięstwa w konkursie Eurowizji w tym stuleciu oraz porywających występów na żywo, zespół Lordi może pochwalić się ponad pół milionem słuchaczy na Spotify miesięcznie. Współpraca z marką OnePlus sprawia, że jest to połączenie z piekła rodem.

OnePlus x Lordi (8).jpg

– M-E-T-A-L. Podobnie jak OnePlus kochamy metal i wszystko, co jest tak metalowe jak my, dlatego też bez wahania podjęliśmy się stworzenia utworu inspirowanego OnePlus Nord 4 – jedynym na świecie telefonem z metalową obudową w erze 5G. Nie możemy się doczekać, aż nasi fani oszaleją na punkcie nowego kawałka, jednocześnie świętując z nami najbardziej metalową współpracę wszech czasów. Powtórzmy to jeszcze raz! M-E-T-A-L!!!!!!!!🤘– powiedział Mr. Lordi, główny wokalista zespołu Lordi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W każdym projekcie OnePlus staramy się przekazywać nasze DNA Never Settle. Dlatego, wprowadzając na rynek pierwszy całkowicie metalowy smartfon w erze 5G, wiedzieliśmy, że musimy zwrócić się do świata heavy metalu, a żaden artysta nie jest bardziej metalowy niż zespół Lordi. Być może nie jest to typowa współpraca w branży smartfonowej, ale OnePlus również nie jest zwykłą marką technologiczną – przyznała Celina Shi, Chief Marketing Officer, OnePlus Europe.

Słowa premierowego utworu nawiązują do jego technologicznej inspiracji – fragmenty: „Steel hard and screamin’ look at me” oraz „Charged up with power to prevail’” odnoszą się do metalowej konstrukcji smartfona OnePlus Nord 4 oraz jego technologicznych możliwości, jednocześnie podkreślając zamiłowanie marki do wszystkiego, co metalowe. Refren nawiązuje do motta marki – brzmi: „Never settle, I am made of metal”. Wraz z wydaniem piosenki, zadebiutował film zza kulis, w którym Mr. Lordi oraz pozostali członkowie zespołu zostali zapytani, co myślą o pierwszym smartfonie w erze 5G z metalową obudową unibody.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

OnePlus x Lordi (7).jpg

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

OnePlus x Lordi (16).jpg

Zdjęcia: mat. pras.