Maffashion występuje w reklamie Tezenisa już kolejny raz – jej pierwsza kampania z tą marką w 2019 roku, kiedy to była polską ambasadorką u boku przedstawicielek innych krajów: Giulii De Lellis (Włochy), Loli Indigo (Hiszpania), Caroliny Carvalho (Portugalia), Rity Dakota (Rosja) oraz Stefanie Giesinger (Niemcy). Promowana wówczas kolekcja była podzielona na linie: Ophelia (zmysłowa), Russian Tale (romantyczna), Animal Party (romantyczna). Zdjęcia z Maff pojawiały się wówczas na billboardach w miastach na całym świecie, a fani przez długi czas gratulowali influencerce tej udanej współpracy.
Tym razem j Julia Kuczyńska pojawia się w świątecznej kampanii producenta bielizny. Co ciekawe, oprócz innych influencerek, u jej boku znalazł się sam Khaby Lame – postać, która okazała się prawdziwym fenomenem na Tik Toku (ma tam aż 122 miliony obserwujących). Skąd się wzięła jego popularność? Khaby zaistniał w mediach za sprawą swoich zabawnych filmików, w których wyśmiewa modne ostatnio „life hacki”. W każdym wideo najpierw pokazuje oryginalną instrukcję, według które powinno się powtórzyć dany trick, a następnie robi go… zupełnie po swojemu. Dużo prościej, wygodniej i w logiczniejszy sposób, niż podpowiadają zazwyczaj twórcy life hacków. W żadnym jego materiale materiał publikowanym w social mediach nie ma fajerwerków, a nawet jakichkolwiek dialogów – każdy kończy się sceną wzniesienia dłoni i przewracaniem oczami, dzięki czemu ostatecznie akcentuje, że przedstawioną czynność można wykonać dużo szybciej i prościej. Właśnie za ten minimalistyczny, dowcipny i zrozumiały dla wszystkich przekaz pokochali go internauci na całym świecie.
Zobacz również
Wyświetl ten post na Instagramie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oczywiście to nie pierwsza współpraca Khaby’ego z marką. Influencer reklamował m.in. konsolę XboX Series X, przygotowuje materiały na social media dla kierowców Formuły 1, a także sam ma swój sklep z gadżetami. Nietypowa współpraca z marką produkującą bieliznę tylko potwierdza fenomen tego TikTokera i udowadnia, że jego talent można wykorzystać do promowania zupełnie różnych produktów.