Maffashion została ambasadorką nowego laktatora marki LOVI

O autorze
2 min czytania 2021-05-19

Julia Kuczyńska Maffashion – polska blogerka modowa, influencerka i aktywna mama – została ambasadorką innowacyjnego laktatora Expert 3D Pro z unikalną technologią lejka 3D, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. W ramach działań Maffashion będzie budowała społeczność wokół #teamLOVI.

LOVI to jedna z najpopularniejszych marek premium oferujących wysokiej jakości akcesoria dla mam, niemowląt i dzieci. Od lat wprowadza na rynek innowacyjne produkty, które wspierają mamy w początkach macierzyństwa i karmieniu piersią. W tym roku marka postanowiła zaprosić do współpracy w ramach promocji innowacyjnego laktatora Expert 3D Pro – Julię Kuczyńską Maffashion.

Julia Kuczyńska to nowoczesna mama, kreatorka trendów, a także jedna z najpopularniejszych polskich blogerek i influencerek modowych, znana pod pseudonimem Maffashion. Jej profil na Instagramie (@maffashion_official) obserwuje blisko 1,5 mln użytkowników. Od kilku miesięcy Julia doskonale łączy kreatywność w pracy z byciem mamą małego Bastka.

– Bardzo ucieszyłam się z propozycji współpracy z marką LOVI, której produkty towarzyszyły mi od samego początku, kiedy na świecie pojawił się Bastek. Używałam smoczków, butelek i bardzo cenię sobie tę markę. Kiedy zaproponowano mi zostanie ambasadorką nowego laktatora Expert 3D Pro, wiedząc jak bardzo jest to sprzęt potrzebny kobiecie, było dla mnie naturalnym przyjęcie tego przedsięwzięcia. Cieszę się, że mogę dołączyć do #teamLOVI i polecać laktator, który może pomóc innym mamom w rozwiązywaniu ich problemów z laktacją i sprawić, by mogły cieszyć się z macierzyństwa w 100%– powiedziała Julia Kuczyńska Maffashion.

– Julia Kuczyńska jest znana z dokonywania najlepszych wyborów, kojarzona z produktami najwyższej jakości, na których zawsze można polegać. Dlatego cieszymy się, że została ambasadorką naszego innowacyjnego laktatora, który wyróżnia się nie tylko nowoczesnym designem, ale także zawansowaną technologią. Kampania promująca laktator Expert 3D Pro z udziałem Julii przebiegać będzie pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. Bo nie ma drugiego tak silnego uczucia, jak miłość do dziecka– powiedziała Justyna Bogucka – Kwella, communication manager marki LOVI.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem kampanii skierowanej do mam i kobiet spodziewających się dzieci, prowadzonej pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”, jest wsparcie ich w trudnościach z laktacją, które pojawiają się na początku przygody z macierzyństwem.

Kampania „LOVI, kiedy kochasz najbardziej” uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, czują wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. Dla większości mam karmienie piersią tak długo, jak to możliwe, jest priorytetem, bo kochają najbardziej. I mają poczucie, że w ten sposób będą dawać dziecku to, co jest dla niego najlepsze. Marka LOVI, która działa na rzecz ochrony laktacji, chce wspierać w tym postanowieniu mamy tak długo, jak one tego chcą. I tak długo – jak będą tego potrzebować dzieci. Dlatego też powstał innowacyjny laktator z przełomowym na rynku systemem lejka 3D: LOVI Expert 3D Pro, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Dzięki niemu, mamy mogą karmić piersią swoje maleństwa pomimo trudności, z jakimi może przyjść im się zmierzyć. Idea kampanii znalazła swoje odzwierciedlenie w spocie wizerunkowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania promocyjne z udziałem Julii Kuczyńskiej Maffashion zaplanowano w Internecie, na materiałach POS w postaci wobblerów w sklepach partnerskich, kanałach social media LOVI oraz na Instagramie ambasadorki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję kreatywną kampanii, działania PR i digital odpowiada Tailor Made PR. Realizację działań w social mediach LOVI powierzono agencji Brandblooming.

Za realizację kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella (communication manager) we współpracy z Izabelą Siewierą (brand manager marki LOVI). Za produkcję filmu wizerunkowego, filmów produktowych i sesję zdjęciową – Ewa Strulak (art director marki LOVI) i Kamila Boruc- Adamska z domu produkcyjnego Truskavka.

Na potrzeby kampanii „LOVI, kiedy kochasz najbardziej” przygotowano również stronę laktatory.lovi.pl, na której znaleźć można najważniejsze informacje dotyczące laktatorów i porad laktacyjnych.