EGO funkcjonuje wyłącznie w wersji na tablety. Od startu zbiera pozytywne komentarze od ekspertów, którzy doceniają jednocześnie zawartość treściową jak i jakość aplikacji, którą jest EGO. – Jego szybki marsz na pierwsze miejsce pośród wszystkich tytułów dostępnych w Newsstandzie imponująca liczba sesji i pobrań dowodzi, że użytkownicy iPadów potrzebują interesujących i jednocześnie interaktywnych treści. Magazyn EGO komunikuje się z czytelnikiem wieloma warstwami, płynnym układem zawartości dostosowującej się do orientacji ekranu oraz poprzez multimedia, o których tradycyjna prasa może jedynie pomarzyć – podkreśla Sławomir Szymański, Prezes Yellow Hat i Dyrektor Wydawniczy Działu Digital Publishing.
Tylko w okresie ostatnich 14 dni od startu magazyn EGO odnotował:
Zobacz również
- 9 tys. sesji czytelniczych
- 4 tys. użytkowników
W premierowym numerze Mateusz Damięcki opowiada o ciężkim życiu gwiazdy i jego największym wyzwaniu, czyli wyprawie żukiem dookoła świata. Natalia Lesz podaje swój przepis na idealnego faceta. Fani motoryzacji obejrzą 10 najdroższych aut świata, poznają nowości i wybiorą się w podróż do Bonneville, czyli w miejsce, gdzie prędkość nie ma granic. A dla czytelników, którzy wolą oglądać niż czytać – magazyn przygotował obszerny blok o gadżetach hi-tech, ekskluzywnych zegarkach, modzie i pielęgnacji.
Tylko w okresie ostatnich 14 dni od startu pierwszy numer magazynu EGO może się pochwalić:
- artykułami przeczytanymi 38 tys. razy
- 21 tys. gestów interaktywnych
EGO jest kolejnym po iAM tytułem wydanym przez Yellow Hat. Pierwszy magazyn dla kobiet – iAM – miał premierę we wrześniu. W pierwszym kwartale 2013 roku spółka zamierza wprowadzić na rynek kolejny, trzeci już tytuł dedykowany na tablety. Według szacunków branży, na polskim rynku jest już około 0,5 mln tabletów, a ta liczba na koniec roku może zwiększyć się do 700-900 tys.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing