Nowa farba marki Dulux dostępna jest w czterech paletach odcieni: Neutral Colours (kolory ponadczasowe pasujące do każdego wnętrza), Future Designs (kolory przyszłości wprowadzające naturę do wnętrz), Elegant Classics (kolory klasyczne nadające luksusowy charakter) oraz Trendy Ideas (kolory współczesne pozwalające na stworzenie oryginalnych aranżacji).
– Bardzo cieszę się z tej współpracy. Kocham piękne, harmonijne wnętrza, a kolory są dla mnie jak muzyka – lubię, gdy współgrają z resztą otoczenia. 4 palety Dulux Ambiance Ceramic z pewnością odmienią każde pomieszczenie. Patrząc na te kolory trudno się powstrzymać przed remontem! (śmiech) – podkreśla sama Magdalena Boczarska.
Zobacz również
Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w Internecie i SoMe. Cyklicznie, co dwa tygodnie, Magdalena Boczarska będzie odsłaniać kolejne aranżacje w ramach poszczególnych palet Dulux Ambiance Ceramic. Publikacje mają wprowadzać odbiorców do różnych pokoi zaaranżowanych w stylu konkretnych palet kolorów.
Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości Dulux Ambiance Ceramic – nowego produktu w segmencie farb ceramicznych premium, a także zainspirowanie Polaków do zmiany i ożywiania swych wnętrz. Farby Dulux Ambiance Ceramic charakteryzują się bowiem wyrazistymi i trwałymi kolorami w technologii HD, które zostały ułożone w 4 unikalnych paletach barw – atmosferach.
Z ramienia AkzoNobel za projekt odpowiedzialna jest Natalia Kokora, Brand Manager marki Dulux oraz Robert Gwara, Marketing Manager Consumer Paints & Profi. Agencja EssenceMediacom jest odpowiedzialna za kontrakt z Ambasadorką oraz nadzoruje projekt kreatywnie. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Mediahub.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej na temat nowej farby Dulux Ambiance Ceramic można znaleźć TUTAJ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing