Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, do tej pory kierujące Lemon Sky, będą teraz kierować nową agencją jako CEO (team zarządzający) LemonSkyJWT. Andrzej Zawadzki, były już CEO JWT Warszawa, opuści firmę po dokonaniu pełnej integracji. Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa, Mariusz Pitura obejmie taką samą funkcję w nowej zintegrowanej agencji.
– Głęboko wierzymy, że rynek wymaga agencji nowej generacji, agencji, która w holistycznym podejściu łączy usługi strategiczne, technologiczne i kreatywne. LemonSkyJWT będzie pierwszą tego typu agencją w Polsce, w której klasyczne usługi ATL-owe będą tak mocno zintegrowane z Digitalem pod jednym dachem – mówi Tony Taylor, Dyrektor Generalny JWT Europe.
Zobacz również
Kolejne wzmocnienia nowej struktury w zakresie planowania strategicznego i kreacji oraz nowy CI agencji zostaną ogłoszone wkrótce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]