„Magia świąt. NIC więcej” – Sokół w świątecznej reklamie Samsunga

„Magia świąt. NIC więcej” – Sokół w świątecznej reklamie Samsunga
W nowej reklamie Samsung pokazuje, czym jest prawdziwa magia świąt według znanego rapera. Marka ruszyła także z konkursem, w którym do wygrania są flagowe produkty z linii Galaxy promowane przez Sokoła.
O autorze
1 min czytania 2022-12-09

W spocie „Magia świąt. NIC więcej” raper zachęca, aby w te Święta podarować sobie i najbliższym więcej czasu. – Bo razem jest lepiej niż dobrze! – przekonuje Sokół.

– Co chce dostać Wojtek Sokół na Święta? NIC. W końcu chodzi o to, żeby nic nie zakłócało magii Świąt. Bo najlepszy pomysł na prezent świąteczny to danie czasu sobie i najbliższym! Z urządzeniami Samsung Galaxy wczujesz się w świąteczny klimat jak Wojtek! – zachęca marka.

W nowej reklamie raper promuje serię smartfonów Fold i Flip, odkurzacz pionowy, słuchawki Buds2 Pro oraz smartwatch. Tytuł spotu nawiązuje do wydanej w listopadzie solowej płyty Sokoła „NIC”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Świąteczny konkurs Samsung Galaxy

Świątecznej kampanii Samsunga towarzyszy konkurs dla konsumentów, w którym można wygrać promowane produkty – m.in. smartfon Galaxy Z Flip4, Galaxy Watch5 czy słuchawki Galaxy Buds2 Pro.

Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć za dwa pytania: „Co według Wojtka tworzy magię Świąt?” oraz „Jak ty tworzysz magię Świąt w swoim domu?”. Odpowiedzi można wysyłać od 8 do 31 grudnia 2022 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To kolejna odsłona trwającej blisko 4 lata współpracy Samsunga z Sokołem. W jednej z kampanii artysta przejął konto @SamsungPolska na Instagramie, aby przez miesiąc mierzyć z się z fotograficznymi zadaniami rzuconymi przez markę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Raper wystąpił także w kampanii „Otwórz swój świat” u boku Maffashion, zachęcając do eksperymentowania z tym, co nowe z pomocą najnowszych smartfonów Samsung.

Za koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu odpowiada Agencja Hand Made.