Konkurs potrwa do 24 kwietnia, towarzyszy mu kampania reklamowa w Internecie, także przygotowana i prowadzona przez Byss.
„Dołącz do najlepszych” to nazwa wiosennej kampanii i towarzyszącego jej konkursu, wymyślonych i przygotowanych przez Byss dla marki Kross. Mechanika akcji w naturalny sposób zachęca do poznawania asortymentu rowerów Kross, mocno jednocześnie podkreślając sportowego ducha tego największego polskiego producenta rowerów. Do udziału w zabawie zachęca kampania odsłonowa online oraz komunikacja w social media. Areną zmagań jest serwis www.kross.pl
Zobacz również
Zasady są proste: pierwszym zadaniem uczestników jest udzielenie prawidłowej odpowiedzi na trzy kolejne pytania zadawane przez Maję Włoszczowską – zawodniczkę KROSS RACING TEAM. Dotyczą one tegorocznej kolekcji rowerów Kross oraz samej firmy i jej sportowego charakteru. Drugie konkursowe wyzwanie to wymyślenie hasła dopingującego profesjonalny kolarski team marki Kross do osiągania jak najlepszych wyników.
Uczestnicy, którzy stworzą najciekawsze hasła otrzymają atrakcyjne nagrody: przedpłacone talony na zakup rowerów Kross oraz zestawy wartościowych akcesoriów marki.
Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia KROSS RACING TEAM. Na początku br. agencja przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, której istotną częścią było dołączenie do zespołu właśnie Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Na potrzeby obecnych działań mających na celu budowanie wizerunku marki Kross jako związanej ze sportem, w szczególności z kolarstwem górskim, podstrona KROSS RACING TEAM działająca wcześniej w ramach www.kross.pl została przez Byss rozwinięta do pełnoprawnej strony www, która działa pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Maja Włoszczowska jest polską kolarką górską, wicemistrzynią olimpijską z Pekinu, złotą medalistką Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotną wicemistrzynią i mistrzynią Europy oraz wielokrotną mistrzynią Polski w cross-country.
Działająca na rynku od 16 lat agencja Byss przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.
Byss jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum).