MakoLab autorem nowej odsłony serwisu kulinarnego Uwielbiam.pl od Grupy Maspex

Od początku września, zarówno pasjonaci, jak i początkujący entuzjaści gotowania mają do dyspozycji całkowicie odmieniony serwis Uwielbiam.pl. To innowacyjne miejsce wirtualnych spotkań, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.
O autorze
1 min czytania 2017-10-11

Tysiące przepisów i porad, a to wszystko w formie unikalnego narzędzia, którego nie było dotychczas na rynku. Za nową koncepcję graficzną serwisu i wdrożenie odpowiada agencja MakoLab.

Prace nad nowym serwisem trwały od początku roku. Poprzedzone zostały wnikliwą analizą funkcjonowania serwisu w jego dotychczasowej formie, obserwacją postaw konsumenckich i sposobem poruszania się po serwisie, jak również oceną atrakcyjności treści i sposobu prezentacji przepisów.

Uwielbiam.pl to portal, w którym przepisy na każdą okazję są tworzone zarówno przez profesjonalistów, jak i przez samych użytkowników. Znajdziemy tu inspiracje i gotowe pomysły jak łączyć produkty dostępne w każdym sklepie i tworzyć z nich zarówno klasyczne, jak też nieoczywiste i zaskakujące smaki.

Jednym z głównych celów zmian w serwisie było pokazanie, jak szerokie pole kulinarnych zastosowań dają marki FOOD należące do Maspexu. Na bazie produktów Lubelli, Łowicza, Kotlina, czy Krakusa można stworzyć wiele atrakcyjnych i smacznych dań, a DecoMorreno może stać się podstawą do opracowywania wyśmienitych deserów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zależało nam na stworzeniu wygodnej i nowoczesnej platformy, gdzie osoby chcące rozpocząć bądź kontynuować swoją przygodę z gotowaniem w intuicyjny sposób będą mogły znaleźć przepisy i porady dostosowane do swoich potrzeb i upodobań. – IWONA PIASTA, DYREKTOR MARKETINGU MASPEX FOOD

Zespół MakoLab poświęcił wiele czasu na dopracowanie struktury serwisu, nawigacji i nowoczesnej, zgodnej z obowiązującymi trendami koncepcji UX. Szczegółowo zostały przeanalizowane możliwe sposoby korzystania z serwisu przez użytkowników. Wszystko to w celu realizacji kluczowego zadania, jakie zostało przekazane wykonawcom platformy – precyzyjnego dostarczania użytkownikom dedykowanych im treści. Kluczem jest dynamiczne, odbywające się w czasie rzeczywistym dopasowywanie zawartości serwisu do potrzeb użytkowników. Służą temu zaawansowane rozwiązania z obszaru personalizacji i szczegółowo opracowane scenariusze postaw konsumenckich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowy serwis został uruchomiony w oparciu o platformę Sitecore.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cieszymy się bardzo, że Maspex zaufał naszej rekomendacji i postawił na rozwiązanie oceniane jako jedno z najlepszych w kontekście zarządzania treścią i „customer journey”. Sitecore Experience Platform to bardzo zaawansowane technologicznie narzędzie pozwalające budować relacje z użytkownikami i dostarczać im treści, których poszukują. – MÓWI MICHAŁ HERTEL, DYREKTOR MARKETINGU MAKOLAB

Jesteśmy na początku drogi w budowaniu kulinarnej społeczności wokół uwielbiam.pl, a potencjał, jaki dają marki z części FOOD z portfolio Maspexu, jest olbrzymi.