Tysiące przepisów i porad, a to wszystko w formie unikalnego narzędzia, którego nie było dotychczas na rynku. Za nową koncepcję graficzną serwisu i wdrożenie odpowiada agencja MakoLab.
Prace nad nowym serwisem trwały od początku roku. Poprzedzone zostały wnikliwą analizą funkcjonowania serwisu w jego dotychczasowej formie, obserwacją postaw konsumenckich i sposobem poruszania się po serwisie, jak również oceną atrakcyjności treści i sposobu prezentacji przepisów.
Zobacz również
Uwielbiam.pl to portal, w którym przepisy na każdą okazję są tworzone zarówno przez profesjonalistów, jak i przez samych użytkowników. Znajdziemy tu inspiracje i gotowe pomysły jak łączyć produkty dostępne w każdym sklepie i tworzyć z nich zarówno klasyczne, jak też nieoczywiste i zaskakujące smaki.
Jednym z głównych celów zmian w serwisie było pokazanie, jak szerokie pole kulinarnych zastosowań dają marki FOOD należące do Maspexu. Na bazie produktów Lubelli, Łowicza, Kotlina, czy Krakusa można stworzyć wiele atrakcyjnych i smacznych dań, a DecoMorreno może stać się podstawą do opracowywania wyśmienitych deserów.
Zależało nam na stworzeniu wygodnej i nowoczesnej platformy, gdzie osoby chcące rozpocząć bądź kontynuować swoją przygodę z gotowaniem w intuicyjny sposób będą mogły znaleźć przepisy i porady dostosowane do swoich potrzeb i upodobań. – IWONA PIASTA, DYREKTOR MARKETINGU MASPEX FOOD
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zespół MakoLab poświęcił wiele czasu na dopracowanie struktury serwisu, nawigacji i nowoczesnej, zgodnej z obowiązującymi trendami koncepcji UX. Szczegółowo zostały przeanalizowane możliwe sposoby korzystania z serwisu przez użytkowników. Wszystko to w celu realizacji kluczowego zadania, jakie zostało przekazane wykonawcom platformy – precyzyjnego dostarczania użytkownikom dedykowanych im treści. Kluczem jest dynamiczne, odbywające się w czasie rzeczywistym dopasowywanie zawartości serwisu do potrzeb użytkowników. Służą temu zaawansowane rozwiązania z obszaru personalizacji i szczegółowo opracowane scenariusze postaw konsumenckich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy serwis został uruchomiony w oparciu o platformę Sitecore.
Cieszymy się bardzo, że Maspex zaufał naszej rekomendacji i postawił na rozwiązanie oceniane jako jedno z najlepszych w kontekście zarządzania treścią i „customer journey”. Sitecore Experience Platform to bardzo zaawansowane technologicznie narzędzie pozwalające budować relacje z użytkownikami i dostarczać im treści, których poszukują. – MÓWI MICHAŁ HERTEL, DYREKTOR MARKETINGU MAKOLAB
Jesteśmy na początku drogi w budowaniu kulinarnej społeczności wokół uwielbiam.pl, a potencjał, jaki dają marki z części FOOD z portfolio Maspexu, jest olbrzymi.