Dzięki połączeniu Działu Rozwoju Biznesu i Transformacji ze sferą Digital, IKEA wzmocni i przyspieszy swój rozwój wielokanałowy, a także włączy Digital w procesy rozwojowe i transformacyjne, w oparciu o silne fundamenty, budowane w ostatnich latach.
Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar Business Development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój.
Zobacz również
Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami, realizację strategii People & Planet Positive, wdrażanie kolejnych innowacji i przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym.
Pasją oraz największą inspiracją Małgosi są ludzie i świat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]