1. W marketingu najważniejsze są…
Ciągłe poszukiwanie. Proponowanie nowych rozwiązań i rozważanie nawet najbardziej niezwykłych koncepcji. Szczególnie w czasie, kiedy w biznesie dobrze się dzieje.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Zawodowy mariaż z Grupą BMW. Projekt, który niezmiennie i ciągle mnie uskrzydla.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakimi przyszło mi się zmierzyć…
Zauważyłam pewną prawidłowość – wyzwania, które w danym momencie uważam za trudne, z perspektywy czasu pamiętam i oceniam nie w kontekście trudności, ale tego, czego się dzięki nim nauczyłam. Zawsze są to doświadczenia, które później przywołuję jako źródło siły w innych trudnych sytuacjach.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Projekt na całe życie, czyli moja rodzina.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
To nie jest jednostkowa kampania, a raczej bardzo przemyślany – jak się z perspektywy czasu okazuje – plan, który z nawet najbardziej zapomnianej marki ponownie czyni ikonę. Za przykład mogą posłużyć historie wielkich domów mody np. marka Gucci, która po swoich złotych latach 50 i 60 XXw. podupadła i dopiero estetyka wyznaczona przez Toma Forda konsekwentnie wspierana działaniami komunikacyjnymi i równoległym poszerzeniem portfolio o elementy znacznie tańsze, kierowane do szerszego grona odbiorców (perfumy) – zapewniło jej powrót na szczyt.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Możliwości, a jednocześnie konieczność zmiany myślenia, które stwarza digitalizacja. Mam tu na myśli na przykład coraz ważniejsze zjawisko ROPO – Research online, Purchase Offline – zmiana postrzegania punktów sprzedaży i roli samego sprzedawcy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Myślenie, iż nawet słaby produkt dobrze spozycjonowany cenowo i agresywnie reklamowany będzie sukcesem rynkowym.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Bezpośrednia komunikacja oczekiwań, konstruktywna krytyka i pamiętanie, iż projekty realizujemy dla potencjalnych nabywców, a niekoniecznie po to, aby realizować własne ambicje.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Spotkań z ciekawymi ludźmi i obserwacji ciągle zmieniającego się świata.
10. Efektywność w marketingu to…
Przemiana konsumentów w prawdziwych fanów marki. To gwarancja sukcesu nawet w czasach, gdy część produktów i usług jest dostępnych bezpłatnie w sieci. Związek emocjonalny z marką gwarantuje lojalność.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Fascynuje mnie proces współtworzenia świata marek – kreowanie wyobrażeń i wzmacnianie pozytywnych emocji.
Małgorzata Cecherz- Kowalska – Dyrektor Marketingu w BMW Group Polska
Od 3 lat Dyrektor Marketingu w BMW Group Polska, odpowiedzialna za strategie marketingowe i aktywności podejmowane na rynku polskim dla marek BMW oraz MINI. Zadaniem, jakie przed sobą postawiła, jest osiąganie maksymalnych efektów biznesowych przy jednoczesnym konsekwentnym budowaniu wizerunku marek Premium.
Manager z wieloletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu oraz prowadzeniu dialogu z konsumentem marek z segmentu dóbr premium i luksusowych. Przez lata rozwijała portfolio marek urodowych najwyższych segmentów w Procter&Gamble i L’Oreal.
Absolwentka historii sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów podyplomowych Management and Organisation EDHEC Lille.
W swojej pracy promuje innowacyjne rozwiązania łączące wiedzę biznesową z podejściem humanisty.
Znane już są kampanie nominowane do Effie Awards 2015. Nagrody zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Do tego czasu NowyMarketing jako patron medialny wydarzenia będzie przedstawiał Wam jurorów konkursu w specjalnej edycji Marketingowej 11. W tegorocznym Jury Effie Awards 2015 zasiada 82 specjalistów – praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło 171 zgłoszeń. Effie to najważniejszy konkurs oceniający efektywność działań komunikacji marketingowej i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Więcej na www.effie.pl