Małgorzata Olkowicz będzie odpowiadać między innymi za rozwój biznesu, poszerzanie portfolio klientów oraz promocję produktów własnych firmy. Przez ostatnie 12 lat, pracowała w agencji Multi Event (Multi Communications), do niedawna jako event director. Ponadto współpracowała z agencjami ZOOM i 3,14. Z sukcesem przygotowywała, koordynowała i nadzorowała projekty wydarzeń specjalnych dla klientów z wielu branż, miedzy innymi dla Mercedes-Benz Polska, Microsoft, mBank, Coty, Saint Gobain Glass, Volkswagen Financial Services, Cinema City, Huawei.
– To ogromna radość dla nas, że Małgorzata Olkowicz zaczyna współpracę z nami. Jej ogromne doświadczenie będzie bardzo pomocne w dalszym rozwoju agencji i kontaktach z klientami – powiedział Mariusza Nowak, CEO Ministry Of Creativity.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja Ministry Of Creativity jest członkiem KAE w strukturach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.