TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Malwa rodem z młodopolskich obrazów na mundurach Polskich Linii Lotniczych LOT

Malwa rodem z młodopolskich obrazów na mundurach Polskich Linii Lotniczych LOT
Marka odzieżowa LANCERTO i PLL LOT łączą siły i prezentują nowe mundury Polskich Linii Lotniczych. Ich design jest inspirowany młodopolskimi obrazami, a dokładnie – motywem malwy.
O autorze
2 min czytania 2024-08-05

W mundurach załogi PLL LOT zagościły motywy rodem z natury młodopolskiej sztuki. To rezultat współpracy z firmą LANCERTO, która przy okazji Euro 2024 zaprojektowała kolekcję garniturów dla Michała Probierza, selekcjonera reprezentacji Polski.

Twórcy nowych dodatków, przygotowując projekty, zainspirowali się sztuką Młodej Polski, w której motywy kwiatowe można znaleźć choćby na obrazach Stanisława Wyspiańskiego, Olgi Boznańskiej czy Józefa Mehoffera.

Na apaszkach i poszetkach, a dla panów – krawatach, dekorujących stroje załogi PLL LOT pojawiły się malwy – kwiaty będące swoistym wyrazem polskości. Jak tłumaczą projektanci i pomysłodawcy, motyw ten przywodzi na myśl „słoneczne, letnie popołudnie z dala od miasta, gdzie kwiaty malw delikatnie kołyszą się na wietrze, a jedyny dźwięk, jaki można usłyszeć, to delikatny śpiew ptaków”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z całego projektu wyłaniają się spokój, elegancja i harmonia, bo właśnie takie krajobrazy Polski są cenione na całym świecie i od teraz będą promowane również na gościnnych pokładach przewoźnika.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Polskie Linie Lotnicze LOT są dumnym ambasadorem Polski na świecie. Partnerstwo z LANCERTO przy tworzeniu nowych dodatków do mundurów to kolejny przykład naszego zaangażowania w promocję nowoczesnego polskiego wzornictwa, przy jednoczesnym przywiązaniu do tradycji. Nasze załogi każdego dnia, dbając o bezpieczeństwo i komfort pasażerów LOT-u, docierają do ponad 100 portów lotniczych na całym świecie. Chcemy by malwa, kwiat kojarzony z polską sztuką, stała się nowym znakiem rozpoznawczym naszej gościnności i profesjonalizmu – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

Projektanci marki LANCERTO nie zapomnieli też o najważniejszym symbolu LOT-u – żurawiu, towarzyszącym firmie od początku jej istnienia, czyli od 95 lat. Symbol szczęścia i długowieczności w formie zaprojektowanej przez Tadeusza Lucjana Gronowskiego dalej w subtelny sposób towarzyszy akcesoriom załóg pokładowych oraz personelu naziemnego.

Stewardesy będą od teraz nosiły białe apaszki w czerwone malwy, z granatową lamówką, natomiast szefowe pokładu – dodatki w wersji z granatowym tłem w czerwone kwiaty i czerwoną lamówką. Z kolei personel naziemny PLL LOT otrzymał białe apaszki w czerwone kwiaty i czerwonym brzegiem.

Współpraca z LANCERTO nie jest jedynym sposobem na połączenie transportu lotniczego ze sztuką i kulturą. W ostatnim czasie przewoźnik zaprezentował projekt zrealizowany wspólnie z Muzeum Narodowym w Warszawie. Film prezentujący zasady bezpieczeństwa na pokładzie, który miał premierę w grudniu 2023 r., nagrano w Galerii Sztuki XIX Wieku.

Zdjęcia: mat. pras.

PS LOT prezentuje safety video. Projekt powstał we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie

W sieci pojawiło się nowe safety video od Polskich Linii Lotniczych LOT. To wynik współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie.