Wielu z nas lubi krytykować, a Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to przecież miejsce stworzone dla urodzonych krytyków. W związku z tym warszawska galeria rozpoczęła kampanię, w ramach której zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, gdzie sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania.
Wykorzystując fakt, że wielu z nas lubi wcielać się w rolę krytyka, koncepcja kampanii bazuje na kontekstowych, krytycznych i przykuwających uwagę hasłach, z którymi każdy z nas może się identyfikować.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreacje reklamowe pojawią się prasie, internecie, a przede wszystkim na ulicach Warszawy – hasła będą zaczepiać nas na chodnikach, w przejściu podziemnym, w metrze, na przystankach tramwajowych i autobusowych oraz w galerii handlowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa.
PS
Muzea nie są dostępne tylko dla wtajemniczonych, to otwierająca się na społeczeństwo przestrzeń, w której każdy może znaleźć coś dla siebie. To miejsce spotkań ze sztuką i innymi ludźmi. W maju 2018 r. Muzeum Narodowe w Poznaniu stworzyło kampanię, którą docenili internauci.
PS2
Od 22 lipca br. na wszystkich stacjach II linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP a firmą Ströer.