Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

#MamNaToPapier – akcja promująca papierowe opakowania jako alternatywę dla plastikowych toreb

#MamNaToPapier – akcja promująca papierowe opakowania jako alternatywę dla plastikowych toreb
Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze wystartowało z akcją #MamNaToPapier, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do wybierania papierowych opakowań, zamiast tych plastikowych. Do akcji włączyło się już kilkanaście stoisk na na bazarze pod Halą Mirowską.
O autorze
1 min czytania 2019-03-22

Torebeczka foliowa na banany, ogórki, orzechy. Oczywiście wszystko osobno – znacie to? Niestety wciąż często spotykamy się z tym, że owoce czy warzywa pakowane są w osobne plastikowe torby czy opakowania. Takie coś zdarza się nie tylko w supermarketach, ale również na coraz to modniejszych targowiskach. A wszyscy dobrze wiemy, jak szkodliwy dla naszego środowiska jest plastik, zwłaszcza ten nierecyklingowany.

Z tego powodu stowarzyszenie Miasto Jest Nasze ruszyło z akcja #MamNaToPapier, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do wybierania papierowych opakowań, zamiast plastikowych. Na początek wybrano jedno z najbardziej znanych targowisk w Warszawie, czyli bazar pod Halą Mirowską. Do akcji dołączyło już kilkanaście stoisk na bazarze, a kilkadziesiąt kolejnych wykazuje zainteresowanie.

Każde stoisko na targowisku przy Hali Mirowskiej, które bierze udział w akcji, jest oznaczone specjalną etykietą #MamNaToPapier.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcia: miastojestnasze.org

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lidl Polska kontynuuje rewolucję w temacie opakowań. W ofercie sieci pojawią się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. Klienci będą mogli zakupić m.in. BIO ziemniaki, BIO cebulę lub BIO marchew w pełni nadających się do recyklingu opakowaniach.

PS2

Polska projektanta Róża Rutkowska stworzyła alternatywę dla plastikowych opakowań – tkaninę z grzyba kombucha, w którą można pakować żywność, tym samym przedłużając jej termin ważności.

PS3

Carrefour nawiązał współpracę z firmą Terracycle, w ramach której planuje wdrożyć koncepcję Loop, polegającą na oferowaniu swoim klientom produktów w opakowaniach zwrotnych.