#MAMSMAKANAMAKA w nowej, zimowej odsłonie !

Rusza świąteczno-noworoczna kampania platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska #MamSmakaNaMaka. W ramach projektu realizowanych jest szereg formatów promocyjnych - spot TV i VOD, OOH, działania online oraz w mediach społecznościowych, m.in. konkurs na Instagramie.
O autorze
1 min czytania 2016-12-07

Zimowa stylistyka wzbogaca sprawdzone już elementy platformy MsNM promujące markę i produkty McDonald’s jako gwarancję zaspokojenia indywidualnego smaku.

Nowa odsłona kampanii MSNM ma zasięg ogólnopolski. Składa się ze spotów reklamowych emitowanych w największych stacjach telewizyjnych, w kinie oraz reklam video na portalach VOD. Premiera spotu telewizyjnego będzie miała miejsce 6 grudnia w Mikołajkowym bloku reklamowym w telewizji Polsat.

Wsparciem kampanii są reklamy citylight w ponad 500 lokalizacjach w największych miastach Polski. Kreacja OOH została przygotowana na bazie zimowej stylistyki 8 projektów nawiązujących do niezwykle popularnej koncepcji instagramowych postów #mamsmakanamaka. Sukces instagramowego profilu @MAMSMAKANAMAKA zdecydował o wykorzystaniu tej kreacji także w innych formatach promocyjnych.

Na nową kampanię McDonald’s składa się również konkurs w serwisie Instagram. Jego start zaplanowano na 7 grudnia. Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać ze strony mamsmakanamaka.mcdonalds.pl zdjęcia przedstawiające „połówki” produktów McDonald’s i zestawić z innymi, wykonanymi osobiście zdjęciami.  Tak wykreowany kolaż wystarczy wrzucić na swój profil na Instagramie wraz z tagami #mamsmakanamaka i #konkurs. Akcja trwa do 21 grudnia, a jej wsparcie stanowić będzie kampania odsłonowa w Internecie oraz działania social influencerów na Instagramie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za produkcję spotu, kreację reklam oraz koncepcję i obsługę konkursu odpowiada agencja DDB&Tribal, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy OMD Macroscope, a za działania public & bloggers relations – agencja 24/7Communication.

Słuchaj podcastu NowyMarketing