Kampania społeczna pod hasłem #MAPdlaPolaków oparta jest o 20 tys ekranów LCD należących do sieci Screen Network. Firma udostępniła bezpłatnie wielkoformatowe ekrany LED’owe dostępne na terenie Polski do komunikacji ze społeczeństwem.
Inicjatywa jest też dopełnieniem działań spółek skarbu państwa. Strategiczne polskie spółki swoje działania na rzecz społeczeństwa będą w mediach społecznościowych oznaczały hashtagiem #MAPdlaPolaków.
Zobacz również
Obok mediów społecznościowych, serwisów internetowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów dostosowanych do kryzysowej i szybko zmieniającej się sytuacji. Ostrzegają przed zagrożeniami. W czasie rzeczywistym podają informacje w stanach wyjątkowych oraz wspierać przedsięwzięcia prospołeczne i edukacyjne. Medium to dociera do ponad 8 milionów Polaków dziennie. Dlatego też stała ekspozycja na ekranach prawidłowych postępowań w celach bezpieczeństwa, pomaga obywatelom o nich pamiętać.
–Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin, wicepremier i minister Aktywów Państwowych.
Ministerstwo przypomina numer infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kreacją i wykonaniem kampanii zajęła się agencja CoolCompany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing