Marcin Koziak i Katarzyna Patucha dołączają do zespołu Great Open House

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) rozbudowała swoje struktury. Do zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby – Marcin Koziak jako New Business Manager, oraz Katarzyna Patucha na stanowisko Junior Account Executive.
O autorze
1 min czytania 2015-12-15

Marcin Koziak przed przyjściem do GOH był specjalistą ds. marketingu w Makolab SA, gdzie odpowiadał za promocję usług tej firmy zarówno w Polsce, jak i na rynku europejskim. Wcześniej, w latach 2013 – 2015 pracował w firmach Bild Presse Polska oraz Altkom Akademia SA, gdzie odpowiadał m.in. za pozyskiwanie klientów, organizację szkoleń, przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa danych osobowych oraz tworzenie dokumentacji wymaganej przez GIODO. W latach 2006-2012 pracował w Centrum Nauki i Biznesu Żak, zaczynając od stanowiska specjalisty ds. marketingu i sprzedaży, a kończąc na stanowisku Dyrektora ds. marketingu i sprzedaży.

W agencji Great Open House, na stanowisku New Business Manager, będzie odpowiedzialny przede wszystkim za pozyskiwanie nowych klientów i kontaktów biznesowych.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek Zarządzanie i marketing). Jego hobby to sport, zajmuje się m.in. uprawianiem capoeiry, badmintona i piłki nożnej w wielu odmianach; wolne chwile najchętniej poświęca książkom i gotowaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna Patucha obejmuje w Great Open House stanowisko Junior Account Executive. Wcześniej pracowała (w latach 2013 – 2015) jako Visual Merchadiser oraz Window Dresser w sieci Okaidi Poland (marka odzieży dziecięcej), była także Koordynatorem podczas 8. edycji Łódź Design Festival oraz 14. edycji łódzkiego Fotofestiwalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Katarzyna Patucha jest absolwentką ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi (kierunek Wzornictwo Przemysłowe). Jej zainteresowania to: retail design, grafika, nowoczesne wzornictwo, kino hiszpańskie, sport i fotografia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się