W agencji Mobile Rockets Matyja jest odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozbudowę i zarządzanie zespołem sprzedaży.
„Cieszę się, że Marcin dołączył do naszej firmy. Jego doświadczenie i wiedza o reklamie internetowej, w tym przede wszystkim w mobile, bardzo nas wzmacnia i otwiera drzwi do wielu nowych klientów” – komentuje Bartosz Drozdowski, CEO Mobile Rockets.
Zobacz również
Matyja w ostatnim czasie był związany z Selectivv, gdzie zajmował stanowisko Business Development Managera oraz odpowiadał za rozwój biznesu oraz utrzymanie relacji z klientami firmy w Polsce. W sprzedaży pracuje od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Media Impact Polska i SkyConcept.
Matyja jest absolwentem politologii oraz psychologii i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Prywatnie wielki fan Formuły 1 i zwycięzca kilku amatorskich zawodów kartingowych.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]