Marcin Wojtulewicz ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował jako copywriter w dużych agencjach sieciowych, jak i polskich agencjach kreatywnych, m. in. w Young & Rubicam Poland (później Upstairs Young & Rubicam) i Red 8 Communication Group. W ciągu ostatnich 10 lat pełnił stanowisko dyrektora kreatywnego w agencjach Hypermedia/Isobar, Wunderman Poland i San Markos.
Jest autorem kampanii nagrodzonych w konkursach reklamowych Kreatura, Złote Orły i Effie. Marcin ma na koncie także własne projekty filmowe, m.in. serię filmów dokumentalnych o tradycjach na Podhalu, zrealizowanych na zlecenie Muzeum Tatrzańskiego.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Feno jest agencją strategiczno-kreatywną obsługującą min: Femannose, Goodyear, Gratka.pl, innogy, Komfort, Kaufland, Ricola, Roche, Whisky Grant’s, Universal Music Poland, T-Mobile.