Marek Jankowski na czele Platige Events

Marek Jankowski kieruje działem Platige Events, działającym w ramach Platige Image. Do jego obowiązków należy nadzorowanie produkcji, rozwijanie działu oraz pozyskiwanie klientów i projektów.
O autorze
1 min czytania 2017-09-08

Jest odpowiedzialny za realizację dużych, zaawansowanych technologicznie projektów, łączących sztukę z rozwiązaniami multimedialnymi.

W ciągu swojej 17-letniej kariery Marek Jankowski produkował i współprodukował ponad 600 różnego rodzaju projektów, wśród których znalazły się festiwale, koncerty i programy rozrywkowe, takie jak Sopot Hit Festival, koncerty sylwestrowe TVP, „Kocham Cię Polsko” czy „The Voice of Poland”.

W Platige Events stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość artystyczną i produkcyjną realizowanych projektów. Działamy w sposób niestandardowy na polskim rynku – zamiast rozbudowywać struktury, bazujemy na kilkuosobowym doświadczonym zespole i międzynarodowej sieci specjalistów, których dobieramy każdorazowo do potrzeb projektu. To pozwala nam obniżać koszty, działać elastycznie, a przede wszystkim dostarczać naszym klientom dokładnie to, czego oczekują. Taki model sprawdza się za granicą, dzięki czemu z powodzeniem konkurujemy z największymi agencjami z Kanady, Niemiec, USA czy Wielkiej Brytanii. Liczymy na to, że docenią go również polskie firmy i organizacje – mówi Marek Jankowski.

Platige Events od trzech lat współpracuje z UEFA. Zrealizował do tej pory sześć ceremonii otwarcia meczów finałowych Ligi Europy oraz Superpucharów, animacje na potrzeby EURO 2017 we Francji, nagrał także hymny państw, których reprezentacje brały udział w rozgrywkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odpowiadał także za produkcję, m.in.: czterech ceremonii otwarcia meczów prestiżowego turnieju piłkarskiego Audi Cup 2017 w Monachium; konferencji Global Forum (2017), gali rozdania nagród Atlantic Council Freedom Awards (2017), konferencji Warsaw Summit Experts’ Forum podczas szczytu NATO w Warszawie (2016), otwarcia Muzeum Warszawy (2017) czy ekspozycji podczas EXPO 2015 w Mediolanie. Produkuje oraz współprodukuje przedstawienia sceniczne, wykorzystujące stereoskopię dla czołowych polskich i zagranicznych teatrów muzycznych (m.in. Amsterdam Theater, Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni), a także programy dla wiodących nadawców telewizyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing