Maria Skłodowska-Curie i Józef Piłsudski zachęcają do pójścia na wybory w kampanii Comedy Central Polska

Maria Skłodowska-Curie i Józef Piłsudski zachęcają do pójścia na wybory w kampanii Comedy Central Polska
Popularna stacja telewizyjna Comedy Central Polska ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Idź na wybory. Przejdź do historii”, w ramach której aktorzy przebrani za postacie historyczne zachęcają Polaków do wzięciu udziału w tegorocznych wyborach.
O autorze
1 min czytania 2019-10-07

Niska frekwencja na wyborach czy to parlamentarnych, prezydenckich czy samorządowych, to niestety duży problem, który dotyczy naszego społeczeństwa. Z tego powodu tuż przed tegorocznymi wyborami wiele instytucji rozpoczęło tzw. kampanie profrekwencyjne, których głównym celem jest zachęcenie Polaków, by poszli zagłosować 13 października br. 

Byli już raperzy, którzy nawoływali do pójścia na wybory oraz znane osobistości w akcji Fundacji im. Stefana Batorego. Teraz z własną kampanią profrekwencyjną pod hasłem „Idź na wybory. Przejdź do historii” ruszyła stacja telewizyjna Comedy Central Polska.

W jej ramach stworzono spoty z udziałem aktorów: Laury Breszki, Michała Meyera, Mateusza Króla i Sebastiana Stankiewicza, którzy wcielają się w role wybitnych Polaków – takich jak np. Maria Skłodowska-Curie czy Józef Piłsudski – i zachęcają do pójścia na wybory, jednocześnie obalając najczęstsze wymówki. 

Jak tłumaczą twórcy kampanii, kampania jest neutralna politycznie. Spoty są emitowane są na kanałach Comedy Central Polska i Comedy Central Family oraz w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jako że wybory parlamentarne są już coraz bliżej, poprosiliśmy ekspertów o wskazanie najlepszych i najgorszych ich zdaniem kampanii wyborczych. Które spoty podbiły ich serca, a o których woleliby jak najszybciej zapomnieć?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się