„Zabierz głos, bo go stracisz”: Dawid Podsiadło, Areta Szpura i Rafał Masny zachęcają do głosowania w wyborach w kampanii Fundacji Batorego

„Zabierz głos, bo go stracisz”: Dawid Podsiadło, Areta Szpura i Rafał Masny zachęcają do głosowania w wyborach w kampanii Fundacji Batorego
W kolejnej odsłonie kampanii Fundacji Batorego pod hasłem „Zabierz głos, bo go stracisz” wystąpili znani Polacy, tacy jak Dawid Podsiadło, Areta Szpura, Julia Wieniawa czy Krzysztof Zalewski. Wspólnie zachęcają społeczeństwo do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach parlamentarnych.
O autorze
1 min czytania 2019-10-04

>>> „Nie świruj, idź na wybory”, czyli najlepsze i najgorsze tegoroczne spoty wyborcze [opinie]

Pod koniec września br. ruszyła kampania Fundacji Batorego pod hasłem „Zabierz głos, bo go stracisz”, która ma na celu motywowanie obywateli i obywatelek Polski, by poszli na wybory. Teraz organizacja zaprezentowała drugą odsłonę akcji.

Tym razem to znane osobistości ze świata mediów, kultury czy muzyki zachęcają społeczeństwo do oddania swojego głosu podczas tegorocznych wyborów parlamentarnych. Przed obiektywem znanych fotografów –Zuzy Krajewskiej, Tadeusza Rolke, Chrisa Niedenthala oraz Jacka Kołodziejskiego – stanęli m.in. Dawid Podsiadło, Areta Szpura, Rafał Masny, Julia Wieniawa, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Krzysztof Zalewski, profesor Adam Strzembosz oraz Wanda Stawska.

– Wybitni fotografowie z różnych pokoleń i o różnych doświadczeniach sportretowali znane osoby i autorytety, by zmotywować jeszcze więcej Polek i Polaków do udziału w wyborach. Idziemy do urn nie po to, aby decydować, kto z kim będzie się spierał w wieczornych programach telewizyjnych, ale po to, by mieć wpływ na nasz kraj. Robimy to nie dla polityków, ale dla siebie. Każdy ma wartości, które są dla niego ważne. Z myślą o nich warto iść i zagłosować – mówią pomysłodawcy akcji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania jest prowadzona głównie w mediach społecznościowych.

PS

Ruszyła kampania społeczna Olśnienie.eu, która działa przede wszystkim na Instagramie. W jej ramach znani polscy raperzy, tacy jak Taco Hemingway, Sokół, Żabson czy Peja, zachęcają młodych ludzi do zagłosowania podczas zbliżających się wyborów parlamentarnych.