>>> „Nie świruj, idź na wybory”, czyli najlepsze i najgorsze tegoroczne spoty wyborcze [opinie]
Akcja Olśnienie.eu to „ruch zachęcający młodych Polaków do zaangażowania się w losy swojego kraju” – taki opis widnieje na instagramowym profilu inicjatywy. Bohaterami kampanii są popularni polscy raperzy, tacy jak m.in. Taco Hemingway, Żabson, Peja, Otsochodzi czy Kizo, którzy pojawili się na wyrazistych grafikach i plakatach.
Zobacz również
W ten sposób raperzy zachęcają młodych ludzi, by wzięli sprawy w swoje ręce i 13 października 2019 roku oddali głos.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja prowadzona jest głównie w social mediach – przede wszystkim na Instagramie, lecz plakaty stworzone w ramach inicjatywy pojawiły się również na ulicach wybranych polskich miast.
PS
13 października br. zdecydujemy, w jakim kraju będziemy żyć. Niedawno ruszyła ponadpartyjna kampania społeczna Fundacji im. Stefana Batorego, która motywuje obywateli i obywatelki, by poszli na wybory.
PS2
18 września br. ruszyła kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy udowodnią, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.