W 12. edycji niezależnego badania marek w Polsce przebadanych zostało prawie 2 tysiące marek. Za kluczowe kryterium przyznawania wyróżnień, pod uwagę brane było przede wszystkim polecanie marki, które według opinii konsumentów wyraża zaufanie i uznanie jakości. Laureaci zostali wybrani przez kapitułę składającą się z ponad 10 tysięcy konsumentów. Wśród grona laureatów znalazła się marka Bakalland, która otrzymała wyróżnienie w kategorii produkty do deserów i wypieków.
Wybory jakich dokonują Konsumenci pokazują, że nasze produkty już od ponad 26 lat cieszą się zaufaniem, ze względu na ich jakość i niepowtarzalny smak. Wyróżnienie Superbrands 2018 jest tego doskonałym potwierdzeniem. Jako marka, która jest liderem w swojej kategorii obserwujemy zmieniające się trendy oraz potrzeby i oczekiwania konsumentów. Wychodząc naprzeciw tym trendom, nieustannie wprowadzamy do naszego portfolio produktowego nowości – Anna Sambor, Dyrektor Marketingu Bakalland SA.
Zobacz również
Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 11 w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój. Badanie konsumenckie na potrzeby plebiscytu Superbrands 2018, zostało zrealizowanie we wrześniu 2017 r., metodą CAWI, na próbie N=10 037 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło prawie 2000 marek. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.