Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marka Cinnabon stworzyła „fake’owy” profil w kampanii dedykowanej GenZ

Marka Cinnabon stworzyła „fake’owy” profil w kampanii dedykowanej GenZ
Marka Cinnabon poinformowała klientów, że na Instagramie pojawił się profil @churrobon, który ma się podszywać pod oryginalny brand. Okazało się, że jest to element kampanii reklamowej.
O autorze
1 min czytania 2025-02-20

Producent cynamonek, firma Cinnabon, realizuje kampanię, której głównymi odbiorcami mają być przedstawiciele Generacji Z. Młodzi ludzie, szczególnie wyczuleni na zjawiska kradzieży treści w internecie, masowo zareagowali na nietypowe posty marki promujące nowość w ofercie: cynamonowe churrosy.

W social mediach Cinnabon pojawił się post mówiący o podszywaniu się pod brand przez konto @churrobon. Autorzy publikacji zaapelowali o niereagowanie na treści publikowane przez @churrobon. Poinformowali również o bezprawnym wykorzystywaniu materiałów Cinnabon. Internauci jednak zareagowali.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Post zebrał ponad 1700 reakcji i 130 komentarzy, w których followersi konta Cinnabon dzielą się zaskoczeniem, dezorientacją, a także ekscytacją, jak gdyby podejrzewali, że za nietypowym postem musi się kryć coś więcej.

Cynamonka vs. churros

I tak było. Marka Cinnabon realizuje kampanię reklamową, której głównym elementem jest instagramowy profil @churrobon. Publikowane są tam niestandardowe posty oraz oryginalne materiały Cinnabon „przechwycone” przez @churrobon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Opinie internautów na temat fake’owego profilu @churrobon są mocno podzielone. Część odbiorców uważa, że kampania idealnie trafia w gusta Gen Z, inni krytykują niezrozumiałość akcji i sceptycznie podchodzą do nowych produktów marki.

Zdjęcie główne: Instagram/Instagram

PS Instagram testuje przycisk „Nie lubię tego” dla komentarzy