Marka Clochee powstała z miłości do natury i chęci stworzenia kosmetyków, które powstają w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, a przy tym doskonale pielęgnują, dbają o kondycję skóry i wydobywają naturalne piękno. W swoim najnowszym spocie Clochee pokazuje nam, że w świecie opanowanym przez filtry coraz częściej zapominamy o tym, że każdy z nas jest piękny. Właśnie dlatego nie powinniśmy zamykać się w sztywnych kanonach narzucanych nam przez środki masowego przekazu i pamiętać o tym, że różnorodność to cecha, która sprawia, że jesteśmy wyjątkowi.
Przesłanie od Clochee w najnowszej kampanii
W kampanii #pielęgnujmiłość, marka Clochee podkreśla, że wszystkie nasze historie są niezwykłe i każdy nosi w sobie ogromną wartość i siłę. W spocie reklamowym wzięła udział m.in.: 14-letnia Nicka, która wraz z mamą i siostrami musiała uciekać z ogarniętej wojną Ukrainy. Oglądamy również Sylwię Gajewską-Stankiewicz – fotomodelkę, blogerkę, logopedkę, mamę i żonę, która cierpi na artrogrypozę, czyli wrodzoną sztywność stawów. Choroba jednak nie odebrała jej motywacji, chęci do realizowania swoich marzeń oraz życia na własnych zasadach.
Zobacz również
Promocja w kanałach online
Ze strony Media Choice za współpracę z Clochee odpowiedzialna jest Sandra Łangowska-Machnik – New Business Manager. Kampania reklamowa opiera się na emisji spotu w platformach online – między innymi na YouTube oraz popularnych Playerach. Wykorzystano również działania bannerowe m.in. w tematycznych gazetkach internetowych. Akcja ma przede wszystkim charakter społeczno-wizerunkowy i skupia się na promocji marki, zwiększeniu jej rozpoznawalności oraz propagowaniu w mediach online wyjątkowej idei przyświecającej kampanii reklamowej Clochee.