Nowa kampania marki DayShift zatytułowana „Women’s Stories” to malownicza opowieść o kobiecości, wzajemnym szacunku i wsparciu. To również przypomnienie, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają inne kobiety i jak wiele znaczy przyjaźń.
– W dzisiejszym, zabieganym świecie wierzę, że kobieca solidarność to jedna z najpiękniejszych wartości, o które powinnyśmy dbać. Najnowszą kolekcję stworzyłam z myślą o kobietach – ich codziennych potrzebach i stylu życia. Nieocenioną rolę odegrały moje najbliższe przyjaciółki. Rozmawiamy o tym w czym czujemy się dobrze, jakie ubrania powodują, że jesteśmy pewne siebie i mamy siłę, by przenosić góry – podkreśla Sonia Kubisa, założycielka marki.
Zobacz również
Co istotne, w ramach kampanii marka DayShift postanowiła wesprzeć Centrum Praw Kobiet – organizację, która od przeszło 26 lat wspiera Polki, udzielając bezpłatnych porad prawnych, psychologicznych oraz tworząc kampanie edukacyjne. W ramach kolekcji powstała torba wykonana z bawełny, na której nadrukowana została grafika przygotowana przez jedną z najczęściej nagradzanych graficzek młodego pokolenia – Beatę Śliwińską, tworzącą pod pseudonimem Barrakuz. W ten sposób, 50% ze sprzedaży toreb pójdzie na konto organizacji wspierającej kobiety.
W nowej kampanii DayShift wystąpiła założycielka marki – Sonia Kubisa wraz z najbliższymi przyjaciółkami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę DayShift.
PS2
Marka Tatuum połączyła siły z Fundacją Itaka, by wspólnie walczyć z depresją w ramach akcji „Stop Depresji”. Celem współpracy jest wsparcie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.