TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tatuum i Fundacja Itaka we wspólnej akcji walczą z depresją

Tatuum i Fundacja Itaka we wspólnej akcji walczą z depresją
Marka Tatuum połączyła siły z Fundacją Itaka, by wspólnie walczyć z depresją w ramach akcji „Stop Depresji”. Celem współpracy jest wsparcie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.
O autorze
1 min czytania 2020-09-23

Pandemia koronawirusa i wprowadzony przez nią lockdown spowodował, że życie wielu z nas zostało do góry nogami. Konieczność długotrwałego przebywania w odosobnieniu i zmiana dotychczasowego stylu życia spowodowała duży wzrost stanów depresyjnych. 

W związku z tym Fundacja Itaka i marka Tatuum połączyły siły, by wesprzeć Antydepresyjny Telefon Zaufania, z którego mogą korzystać osoby poszukujące pomocy. Jednocześnie, celem współpracy jest nagłośnienie problemu depresji i dotarcie do tych, którzy z depresją się zmagają, lecz nie wiedzą, gdzie szukać pomocy. 

W ramach akcji powstała kolekcja koszulek z bawełny organicznej, stworzona we współpracy z ilustratorką Nadia Kubczak, która ma bardzo osobiste podejście do tematu depresji. Każdy t-shirt kosztuje niecałe 70 złotych, zaś cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczamy na finansowanie konsultacji z psychologami i psychiatrami w Antydepresyjnym Telefonie Zaufania. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koszulki znaleźć można na tej stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 

15 minut – tyle wystarczy poświęcić, aby obejrzeć wzruszający i prawdziwy materiał „Znikające dzieci”, który powinien zobaczyć każdy, nie tylko rodzic czy młody człowiek. Film przedstawia problem nastoletniej depresji, jej przyczyn – często związanych z atmosferą w domu – oraz tego, jak odbierana jest przez rówieśników.

PS2

Organizacja medyczna One Medical zaprosiła do współpracy znanych kompozytorów piosenek, którzy korzystając z ponad 200 anonimowych, depresyjnych postów stworzyli tekst do utworu promującego zdrowie psychiczne.

PS3

Brytyjska edycja magazynu Rolling Stone postanowiła rozpocząć walkę z depresją wśród młodych ludzi. W ramach kampanii stworzono specjalny algorytm, który ma za zadanie wyszukiwać w postach na Twitterze przejawów depresji.

PS4

Nikt nie lubi niezręcznej ciszy. W rzeczywistości zwykle staramy się tego uniknąć. Czasami jednak niezręczna cisza może być dobrym momentem na rozmowę z przyjacielem na temat jego zdrowia psychicznego.