W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych. Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Marka stawia na szeroką i kompleksową promocję Familijnych wafli Gofrowych, do których ostatnio dodano nowy wariant – Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym. Całą linię wspiera także ogólnopolska loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia”, w której można wygrać nagrody pieniężne na realizację najskrytszych marzeń.
Zobacz również
Marka Familijne przewidziała również zabawę wokół chrupania dla swoich konsumentów. W czerwcu przeprowadzi w mediach społecznościach „#gofrowechallange”. Wyzwanie będzie polegało na zjedzeniu chrupiących Familijnych wafli Gofrowych bez chrupania. Szczegóły jeszcze objęte są tajemnicą, ale wiadomo, że na chętnych czekać będą ciekawe niespodzianki.