Marka FFORA stworzyła kolekcję akcesoriów z myślą o osobach niepełnosprawnych

Marka FFORA stworzyła kolekcję akcesoriów z myślą o osobach niepełnosprawnych
Amerykańska marka FFORA tworzy designerskie akcesoria, zaprojektowane z myślą o osobach niepełnosprawnych. Do sprzedaży właśnie trafiła pierwsza kolekcja brandu.
O autorze
1 min czytania 2019-08-06

W kolekcji marki FFORA znajdziemy przede wszystkim uniwersalne uchwyty do wózków inwalidzkich, w których osoby niepełnosprawne mogą umieścić np. wielokrotnego użytku kubek na napoje czy też portfele.

Ponadto w kolekcji znalazła się też niewielkich rozmiarów torebka skórzana, wyposażona w dwukierunkowe zamki błyskawiczne, które umożliwiają otwieranie kieszonki zarówno w pionie, jak i poziomie. 

Jak zapewniają twórcy marki FFORA, ich misją jest tworzenie produktów, które usprawnią życie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Zeszłoroczna kolekcja na jesień-zimę 2018 jest trzecią z kolei i jest wielkim krokiem w stronę różnorodności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu br. IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS3

Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Powstała w 2015 roku, a obecnie zatrudnia 13 osób. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.