Marka Greenies zachęca: zinterpretuj myśli swojego psa dzięki narzędziu opartemu na AI

Marka Greenies zachęca: zinterpretuj myśli swojego psa dzięki narzędziu opartemu na AI
Marka karm i przekąsek dla psów Greenies stworzyła translator psich myśli oparty na AI. W ten sposób chce zbierać opinie na temat tego, czy psiakom smakują ich nowe przysmaki, a opiekunowie czworonogów mogą jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich pupuli.
O autorze
1 min czytania 2024-09-02

O czym myśli pies? Czy karma, którą mu dajesz, na pewno mu smakuje? M.in. takie pytania postawili w kampanii przedstawiciele marki Greenies, produkującej przekąski dla czworonożnych pupili. Właśnie dlatego powstał translator psich myśli, pozwalający ocenić wrażenia zwierząt z testowania karmy.

Na platformie sprzedażowej Amazon można teraz bezpłatnie i w kilka chwili sprawdzić, jak działa narzędzie. Wystarczy kilka kroków:

  • zaloguj się na koncie Amazon,
  • wpisz imię psa i dodaj informacje dotyczące tego, co na co dzień je twój pupil,
  • zeskanuj psiaka dzięki obiektywowi Google
  • i gotowe. Na ekranie telefonu czy tableta zobaczysz informacje o tym, czy zwierzakowi smakuje jedzenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tłumacz psich myśli to oczywiście narzędzie, które warto stosować z przymrużeniem oka. Pomysł jest elementem kampanii promującej karmy i przekąski GREENIES SMART ESSENTIALS™ jako odpowiedź na rosnącą konkurencję na rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Amazon.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI

Fińska marka karmy dla psów zaprojektowała pierwszą na świecie reklamę outdoorową dedykowaną właśnie czworonogom. Do zdobycia psiaków, twórcy wykorzystują sztuczną inteligencją i specjalne urządzenie dozujące smakołyki.