O czym myśli pies? Czy karma, którą mu dajesz, na pewno mu smakuje? M.in. takie pytania postawili w kampanii przedstawiciele marki Greenies, produkującej przekąski dla czworonożnych pupili. Właśnie dlatego powstał translator psich myśli, pozwalający ocenić wrażenia zwierząt z testowania karmy.
Zobacz również
Na platformie sprzedażowej Amazon można teraz bezpłatnie i w kilka chwili sprawdzić, jak działa narzędzie. Wystarczy kilka kroków:
- zaloguj się na koncie Amazon,
- wpisz imię psa i dodaj informacje dotyczące tego, co na co dzień je twój pupil,
- zeskanuj psiaka dzięki obiektywowi Google
- i gotowe. Na ekranie telefonu czy tableta zobaczysz informacje o tym, czy zwierzakowi smakuje jedzenie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tłumacz psich myśli to oczywiście narzędzie, które warto stosować z przymrużeniem oka. Pomysł jest elementem kampanii promującej karmy i przekąski GREENIES SMART ESSENTIALS™ jako odpowiedź na rosnącą konkurencję na rynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Amazon.com
PS W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
Fińska marka karmy dla psów zaprojektowała pierwszą na świecie reklamę outdoorową dedykowaną właśnie czworonogom. Do zdobycia psiaków, twórcy wykorzystują sztuczną inteligencją i specjalne urządzenie dozujące smakołyki.