Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Marka hi hybrid okrzyknięta najbardziej perspektywicznym debiutem 2017

Marka hi hybrid, zdobyła złoto w kategorii „Najbardziej perspektywiczny debiut”, w jednym z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich plebiscytów branżowych „Perły Rynku Kosmetycznego organizowanym przez miesięcznik „Wiadomości Kosmetyczne”, umacniając tym samym swoją pozycję.
O autorze
1 min czytania 2018-06-19

W tym roku odbyła się już XIII edycja konkursu. Od 2015 roku najlepsze nowości rynkowe wskazywane są przez specjalne jury, składające się z przedstawicieli kluczowych sieci drogerii i sprzedaży w Polsce. W tym roku w jury zasiedli m.in.: Paweł Drewnowski (Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju drogerii Natura), Antonino Farinha (Dyrektor Handlowy drogerii Hebe) czy Paweł Nieczypor (Menadżer ds. Zarządzania Kategoriami Super-Pharm). Do „Pereł Rynku Kosmetycznego” zgłosiło się ponad 400 produktów od różnych producentów marek kosmetycznych. Rywalizacja w plebiscycie była zatem wyjątkowo zacięta. Wyróżnienia i nagrody trafiły do najlepszych polskich brandów.

W kategorii „Najbardziej perspektywiczny debiut”, która jest jedną z najważniejszych kategorii plebiscytu, zestaw startowy hi Starter zdobył złoto. Jest to ogromny sukces marki hi hybrid, która zadebiutowała na rynku kosmetycznym w listopadzie 2017 roku i tym samym już wzbudziła zainteresowanie kluczowych partnerów biznesowych z kanału sprzedaży w Polsce.

Marka hi hybrid systematycznie rozbudowuje swoją sieć dystrybucji poprzez drogerie, dodatkowym kanałem sprzedaży pozostaje również strona internetowa. Od samego początku grupą docelową są młodzi ludzie, którzy chętnie poszukują rekomendacji na kanałach influencerów , ale zakupów dokonują w swoich ulubionych drogeriach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj