Marka Jenny Fairy – ulubiony brand influencerek – inspiruje do bycia eko! Marka stawia kolejny krok ku odpowiedzialnej modzie, rozszerzając aktualną kolekcję o linię I CARE WHAT I WEAR. W salonach CCC i na ccc.eu znajdziemy obuwie, które wykończono materiałami z recyklingu oraz certyfikowaną bawełną.
Zainspirowana naturą kolekcja, będzie idealnym uzupełnieniem wiosenno-letnich stylizacji. Nowe modele obuwia marki Jenny Fairy, utrzymane w stonowanych kolorach ziemii, doskonale sprawdzą się w towarzystwie prostych zestawów wykonanych z naturalnych materiałów jak len, jedwab czy bawełna.
Zobacz również
Idealnym letnim akcentem w nowej linii marki Jenny Fairy są klapki w dwóch wydaniach – delikatny model na płaskiej, plecionej podeszwie oraz ten na wyższej, plecionej platformie z cholewką, zapinaną na klamerki. Do kolekcji trafiły także idealne na upały eko-espadryle w klasycznej formie, które stworzono w dwóch wersjach: z gładką cholewką z recyklingowanej mikrofibry lub z kraciastej, płóciennej tkaniny. Alternatywą dla nich mogą stać się lekkie sandały-espadryle w kremowej, pomarańczowej lub czarnej wersji. W skład linii I CARE WHAT I WEAR weszły również ponadczasowe baleriny – w prostej klasycznej wersji oraz te urozmaicone o kraciastą płócienną kokardę. Miłośniczki sportowego obuwia odnajdą w kolekcji marki Jenny Fairy dwa modele eko-sneakersów, które również zostały wykonane z naturalnych włókien z recyklingu. Każdy z modeli linii I care what I wear posiada cholewkę oraz wewnętrzną podszewkę wykonaną z ekologicznych materiałów.
Produkty z kolekcji I CARE WHAT I WEAR stały się modowymi wyborami popularnych influencerek. Zobaczymy je między innymi u modelki Natalii Uliasz, czy projektantki biżuterii Natalii Kopiszki. Ambasadorki Jenny Fairy dopasowały je do swojego indywidualnego stylu, tworząc wiosenne stylizacje w duchu eko.
Linia I care what I wear marki Jenny Fairy już dostępna w salonach CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Artykuł powstał we współpracy z CCC.