Marka Miller Lite w nowej kampanii naśmiewa się z influencerów

Marka Miller Lite w nowej kampanii naśmiewa się z influencerów
Marka piwa Miller Lite ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Followers”, w której w prześmiewczy sposób pokazuje przykre skutki posiadania przez influencerów aż nazbyt oddanej rzeszy fanów.
O autorze
0 min czytania 2019-10-30

Marka Miller Lite w swojej nowej kampanii postanowiła dać trochę prztyczka w nos wszystkim influencerom. W spocie stworzonym w ramach projektu bohaterami są liderzy opinii, za którymi podąża rzesza followersów i naśladuje dosłownie każdy ich krok. 

Film kończy się sceną, w której pewien influencer pozbywa się w końcu swoich followersów i ucieka do pubu, gdzie dołącza do swoich prawdziwych i oddanych przyjaciół. 

Za realizację odpowiadała agencja DDB Chicago.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W swojej kampanii na sezon wiosna-lato 2019, marka Diesel w ironiczny sposób przedstawiła influencerów i przekonywała, że życie jest o wiele łatwiejsze, gdy jest się tylko „followersem”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing